جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث خط لوله انتقال فرآورده نفتی پارس اظهار داشت: احداث دو پالایشگاه نفت و میعانات گازی در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته است که البته هم‌اکنون در مرحله مطالعه قرار دارد.

وی اظهار داشت: امسال حدود 18.5 میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها استفاده شد که در کنار معادل 70 میلیون لیتر گاز طبیعی، جمعا 88.5 میلیارد لیتر می‌شود. 

سالاری گفت: با توجه به افزایش 8 درصدی سوخت نیروگاهی باید به فکر توسعه خود باشیم، با بازده 38.5 درصدی در نیروگاه‌های خود راهی جز بهینه‌سازی مصرف انرژی نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: برای تامین مالی پروژه‌های صنعت پالایش و پخش معطل بودجه دولت نشده‌ایم و مذاکرات خود با بانک‌ها را آغاز کرده‌ایم. از ظرفیت ماده 12 برای بازگشت سرمایه و انجام تغییر الگوی حمل استفاده می‌شود.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

تلفن سفارس و مشاوره : 09366237313

هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه روز پاسخگو شما هستیم

عملکرد واشر آببندی ( آب بند ) چیست ؟

احتمال نشت مواد از فضای خالی بین درب و بطری بسیار بالا است و بعضی همیشه سطح بطری کاملا تخت و صاف نمی باشد که درب کاملا با آن سطح درگیر شود و مانع نشتی مواد از درب بطری شود . برای پر کردین فضای خالی بین درب و بطری و جلوگیری از نشت مایعات و آب بندی کامل از واشر آب بندی استفاده می شود . واشر ها در جنس های مختلف متناسب با محصولاتی که در ظروف قرار میگیرند تولید میشوند . و همنین دارای رنگهای مختلف و ضخامت های مختلف می باشد . که شرکت سپید واشر بدون محدودیت انواع واشر در قطر های مختلف تولید می نماید .

صنایع واشر سازی سپید واشر با افتخار تولید انواع واشر در قطرها و ضخامت های مختلف بنا بر سفارش مشتری آماده خدمت گذاری به صنعتگران محترم می باشد.